170714 - Äntligen semester :D

Glad tjej som gick på semester idag efter jobbet :D
 
Idag vid fyra tiden så gick jag på semester, så nu har jag fyra härliga veckor framför mig (y). Det blir bl.a att åka till min vän Stina i Göteborg 26-30/7, ska faktiskt ta bussen dit denna gången eftersom tågpriserna är helt sjukt dyra... Sen så på tisdag så ska jag klippa mig vid halv tre. Det är verkligen dags nu, mina toppar är rätt så slitna nu. Min mamma ska också klippa sig, men hon ska klippa sig vid ett tiden. Jag försökte att få en tid kring där, men det var upptaget. Jag tror nog att mamma blev lite små sur när jag berättade, liksom hon förklarade att de var den ändå soliga dagen nästa vecka. Men ja trots allt så blev hon nöjd att jag bokade tid. Blir ju såklart att vänta lite grann tills det är min tur & då kanske det blir lunch i väntan på min tur eller så får pappa sitta & vänta med mig.
 
Ska iaf bli skönt att få klippa mig. Den senaste tiden har jag känt i mina toppar hur otroligt slitet det är & jag går inte till någon annan frisör än en som ligger i Tygelsjö. Dem kan jag lita på att det blir snyggt gjort. Så ja det ska bli skönt att få bort de slitna.
 
Annars ser min första semester vecka inte sådär jätte fullbokad ut, vilket är rätt så skönt ändå. Blir till att koppla av så mycket som möjligt & se till att njuta fullt ut. Helgen nu är rätt så oplanerad & det kan var rätt så skönt. Ikväll blir det iaf att kolla på Hans & hennes som kommer gå på fyran, en film med bl.a Jonas Karlsson & Johanna Sällström. Rätt så okej film faktiskt. Innan de så visar dem två gamla avsnitt av Solsidan & de kan vara rätt så kul att se på.
 
Men ja nu så ska jag fortsätta att njuta av min semester. Så ni får ha de awesome tills vi hörs snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: