170709 - Lunch & fika i Aalborg đŸŽđŸ‘ŒđŸ»

Just nu Ă€r jag & mina förĂ€ldrar i Aalborg hos en bekant & hennes man som min mamma kĂ€nner sen mĂ„nga Ă„r tillbaka. Egentligen sĂ„ ville jag bara hem nĂ€r vi Ă„kte ifrĂ„n LĂžnstrup vid elva tiden. Men sĂ„ skulle det blivit trĂ„ngt i den andra bilen, sĂ„ jag fick snĂ€llt följa med mina förĂ€ldrar hit till Aalborg istĂ€llet. 


Vi ska vara hÀr till imorgon förmiddag & sen beger vi oss hemÄt. Tar ca 6-7 timmar att ta oss hem till Sverige. Mina syskon o sambosar var hemma nu vid sex tiden o de Àr lagom, men jag hoppas ÀndÄ pÄ att vi Àr hemma runt 16-17 tiden, om inte tidigare. FÄr helt enkelt se hur det blir imorgon.

Som tur Ă€r hade jag en ledig dag imorgon, annars hade jag varit illa tvungen att Ă„ka med mina syskon o sĂ„. I vĂ€rsta fall hade jag fĂ„tt ta tĂ„get. 

NĂ€st kommande veckan Ă€r min sista innan jag tar 4v semester, super skönt! đŸ‘ŒđŸ» Har 2 kvĂ€llspass & 2 morgonpass den kommande veckan (tis-fre). SĂ„ ja det ska nog gĂ„ bra. Sen hoppas jag pĂ„ att jag fĂ„r bra med jobb i höst. NĂ€r jag kommer tillbaka efter semestern sĂ„ ska vi fĂ„tt ny butikschef eller ja han kommer att vara pĂ„ ingĂ„ng. Jag hoppas bara att han Ă€r bra o sĂ„. 

AngÄende min jobbperiod i höst sÄ hoppas jag pÄ en del pass ÀndÄ, annars blir jag besviken. Men det blir ett senare "problem" efter min semester.

Men ja ni fĂ„r ha det super fint tills vi hörs snart igen. Kram pĂ„ er! 😊

Kommentera hÀr: