170701 - Nervös?

Cheesy bild från mina sparade bilder på Snapchat. Men det är iaf jag & G en morgon i maj när han sov över hos mig & jag vi är inprincip alltid hos mig. Enklast så för oss båda (y).
 
Jag vet inte om det bara är jag eller om det finns fler som mig. Men jag blir inprincip alltid nervös när jag ska jobba någon annanstans förutom då i båda Trelleborgsbutikerna, liksom jag känner mig hemma i båda butikerna, men mest i den jag är skriven i. Men jag ska jobba i en annan butik imorgon, även om det bara är för 3h så är jag ändå nervös. Liksom jag vet ju att det ändå kommer att gå bra ju, så vad är det att vara nervös över då, ja jag vet inte riktigt. Men ja det kommer nog gå bra när jag väl är där & passet har börjat. Det är Svedalabutiken jag ska vara i & den har jag varit i förr, så ja det ska nog gå bra ändå. Så snäll som pappa är så ska han köra mig dit & sen hem. Mycket snällt av honom :)
 
Annars idag har jag inte gjort så mycket. Jag har typ myst större delen av förmiddagen med G. Så mysigt att han kom igår. Var över 2v sen vi sågs, så det var verkligen hur skönt som helst att få träffa honom igår. Vi kollade på en film som heter 100 steg från Bombay till Paris. Helt ok film, vi såg dock inte klart slutet eftersom klockan blev en aning mycket. Blev lite mys & sånt innan vi båda somande gott o idag så ringde hans olika alarm femtioelva gånger eller ja de kändes så. Sen så myste vi lite innan han var tvungen att gå.. 😔
 
Nu tror jag inte att vi kommer att kunna ses på någon månad igen. Han ska ut & resa om 10 dagar o innan de så ska jag iväg & resa med familjen för att fira att pappa fyller år. Sen så vet jag inte hur länge G kommer vara borta. Sen så idag frågade han om jag kunde ta över att ta han om en hund han har hand om just nu, men jag sa att det inte passar in i mitt liv just nu med mina oregelbundna tider jag har på jobbet osv. Men ändå snällt av honom att fråga & då tänkte jag på att då kanske det är säkert att han kommer in på sin utbildning till hösten. Visst jag kommer vara glad för hans skull, men samtidigt ledsen för att han flyttar så långt ifrån mig. Men som sagt så kommer jag vara glad för hans skull. Jag tror nog att första tiden kommer att vara jobbigaste för mig. Sen tror jag att det kommer att ordna sig.
 
Senare nu ikväll blir det att kolla på filmen Hur man blir av med en kille på 10 dagar. Den kommer att gå på sjuan + att det var längsen jag såg den, men jag vill minnas att den är rätt så okej ändå. Efter att den är slut så tänkte jag nog gå & lägga mig så att jag är pigg till jobbet imorgon, även om det bara är 3h. Sen på måndag har jag en lång dag framför mig på jobbet & sen ett pass till på tisdagen, dock inte lika långt. Sen blir det lite ledigt med familjen, så skönt det kommer att bli!
 
Nä nu blev detta inlägg lite långt känner jag, men jag behövde väl skriva av mig lite antar jag hehe. Så nu tänkte jag typ kolla om Skam, lite saknad av det tror jag.  Men ja ni får ha det super så hörs vi snart, kram på er :)

Kommentarer:

1 Anonym:

Du är så snygg. Blir ju avundsjuk på din kille som får mysa med dig

Svar: Är de du Oskar? Om de är så, så är det en onödig kommentar + han är inte min kille ^^
Lina Sandell

Kommentera här: