Shopping från jfr.se :)

 
Igår blev det lite shopping från jfr.se. Kunde inte låta bli när dem dessutom hade 10% rabatt, super! (y). Så istället för att betala 1063kr, så fick jag betala 956,70kr. Låter inte så mycket i rabatt. Men ja 10% är ju inte mycket att hänga i julgranen precis, men ja det är alltid något :) Blev iaf 106.30kr i rabatt. Så ja jag får vara nöjd.
 
Paletten är jag sjukt exalterad till att prova, skulle dock vilja haft good night sweetheart, men den är otroligt populär. Så när jag skulle typ precis beställa igår så tog den slut. Typiskt! Men så såg jag att Madlady.se har 15% på allt smink fram till 10.00. Så då kan jag passa på att köpa den paletten där & kanske någoting annat också. Får se vad jag hittar. Vill iaf också ha den andra paletten eftersom jag tycker den är så fin (y).
 
Men ja sen så får det nog vara bra med shopping på ett tag hehe. Men ja hittar man något fint så varför inte :) Kommer bilder på grejerna jag har beställt sen när dem kommit, så håll utkik!

Kommentera här: