170130 - Inhopp på jobbet imorgon!

I lördags åt jag middag (bilden) hos mina föräldrar, mycket gott! :)
 
Vid halv ett ringde en kollega mig & frågade om jag kunde jobba imorgon & det resulterade i att jag fick flytta min tvättid till på onsdag istället. Dock fick det bli en morgontid istället för mitt på dagen tid som jag kallar det för, skulle haft en sådan tid imorgon, men fick som sagt byta till en morgontid på onsdag. Bättre än ingen tvättid alls. Blir iaf en lång dag på jobbet imorgon, gött att tjäna lite extra pengar (y).
 
Annars idag har jag inte gjort så mycket. Vakande någon gång mellan 10-11. Sen dess har jag inte gjort allt för mycket, kollat en del på Skilda världar. Blir till att vila en stund senare också. Skönt att kunna ta en nap under dagen. Blir även att lägga sig tidigt ikväll så att man är utvilad till jobbet imorgon.
 
Trodde att jag skulle ha tre lediga dagar framför mig, men ja att tjäna lite extra pengar är ju alltid schyst (y). Får förhoppningsvis en helt ledig helg nästa vecka. Så så skönt! :)
 
Men ja ni får ha en fortsatt fin måndag så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: