Kommit en bit på vägen!

Snart har jag min kompletta samling av en utav mina favorit serier ♥
 
Nu så är jag på rätt bana med disken, börjar på ett ungefär se ljuset nu att de blir mindre o mindre disk. Efter att jag är klar med disken samt hela köket så blir det att städa badrummet. Men mitt i allt så har jag inte hunnit äta någoting idag, attans.. Fast tar jag någoting nu & äter de framför ett avsnitt av någon serie så kommer det bli att jag sitter klistrad resten av dagen. Så ja det är lika bra att jag städar färdig innan jag kan ta mig något att äta, eventuellt att jag beställer hem något. Får se hur jag gör, beror på när jag är färdig helt enkelt.
 
Annars så var pappa förbi en sväng pga att ett rör under min diskbänk inte satt riktigt tätt. Så han fixade det samt dörren till frysen & hjälpte mig att städa mitt kylskåp. Lite mer hjälp hade inte skadat, men han skulle hem o städa i huset o de tar lite mer tid än min lägenhet. Så nä det är dags att forsätta & magen få kurra på lite till innan jag kan belöna mig med lite mat.
 
Så ja ni får ha en fortsatt bra fredag så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: