170220 - En av mina få lediga dagar denn veckan!

Ett utav plaggen jag beställde från Gina Tricots hemsida häromdagen :)
 
Som titeln på detta inlägg lyder så är detta en av få dagar jag är ledig denna veckan, vilket suger! Men förra veckan jobbade jag bara två pass & att vara ledig så många dagar som jag var förra veckan gjorde att jag mådde lite dåligt. Kan nog bero på att jag varit igång så mycket den senaste tiden. Men det blir iag lite lugnare sen när vi får en ny butikschef. De sägs att vi ska få en ny i mars & det är ju snart. Men ja vi får vänta o se helt enkelt när hen dyker upp.
 
Idag händer inte allt för mycket. Vaknade strax innan elva. Skönt! Igår sov jag till tio i ett, men det behövdes efter att jag mådde si sådär i lördags, speciellt när jag jobbade. Men nu är det bättre, bara lite förkyld fortfarande. Så att det blir till att ta det lugnt idag, men jag är ändå sugen på en Subwaymacka till lunch, dock har jag inte har ätit någon frukost eftersom jag vakande för drygt tjugo minuter sen. Men en Submacka hade sutit fint. Ska bara orka mig till stan också för att köpa. Lika bra att göra det nu än att vänta till senare idag. Känns som att det ska regna idag med, så bäst jag skyndar mig nu i fall att de skulle komma en skur..
 
Så ja ni får ha en fin måndag för det ska jag ha & njuta av att jag är ledig. Kram på er :)

Kommentera här: