31 December 2017!

Hittade bilden HÄR!
 
Idag är det då nyår & jag ska faktiskt inte göra någoting särskilt. Enda jag skulle behöva är att gå o handla lite grann & då är det för att handla vad jag ska äta ikväll eller så skiter jag bara i att gå o handla eller något. Har fram mig till senast tre att bestämma mig för sen blir de sent. Affären stänger fem & ja jag ska handla på Nettobutiken där jag bor, orkar inte ta mig till vår egna. Men jag får se vad det lutar åt.
 
Juat nu lyssnar jag på Therese & Zätas podcast. Har aldrig lyssnat på den förut, så jag är på avsnitt ett. Hittade den på Spotify, otippat ställe ändå för att vara en podcast. Men ja den är väl helt ok. Har bara lyssnat runt 20 min av 42 min. Så det är nog för tidigt att dra några slutsatser.
 
Angående igår så fick jag åka in & jobba o de var okej, det gick faktiskt snabbt, liksom att timmarna flög förbi. Efteråt så gjorde jag inte allt för mycket. Lagade lite mat, kanske lite för mycket mat. Sen så pratade jag med en vän i runt 3,5h från vid sju tiden. Det var längsen vi pratades vid eftersom det har varit jul & jag inte mått så bra i min mage.
 
I torsdags så köpte jag nytt kylskåp. ÄNTLIGEN! De jag hade innan är sju år gammalt, SJU ÅR! :O Japp.. När jag flyttade in så var det redan fyra år gammalt, men nu den senaste tiden så har de börjat bli lite konstigt, liksom att saker blir gamla för tidigt eller vad man ska säga. Liksom har jag köpt mjölk & det är 2-3 dagar kvar innan den går ut, så blir de klumpar i den o de är inte okej. Men anledingen har varit att de har varit för varmt i mitt kylskåp. Ca 10-11 grader, vilket är för mycket. Mitt nya nu ligger på ca 8-9 grader & det är mycket bättre.
 
Så när jag varit o handlat sen så blir det att flytta över allting till mitt nya kylskåp & i fredags så installerade min pappa de & samtidigt så städade han o mamma upp i min lägenhet, liksom dem diskade, tömmde lite i mitt gamla kylskåp & även mitt skafferi. Det var en upplevelse i sig enligt dem. Dem hittade lite smått & gott som inte passade sig osv.. Usch!
 
Nä nu så ska jag se lite på Andra Avenyn tror jag & senare idag så kommer nog ett inlägg med lite minnen från året som gått. Hoppas att ni ska gilla de.
 
Men ja ni får ha en fin nyårsafton vad ni än ska göra. Kram på er :)

Kommentarer:

1 Ellen Delin:

Gott nytt år!

Svar: Tack desamma!
Lina Sandell

Kommentera här: