Svårt att sova...

Känns som att jag har svårt att sova just nu eller ja jag kan väl sova, men det känns inte som att jag får någon ro i kroppen direkt. Det är rätt så störigt.


Förra måndagen kom jag tillbaka till jobbet & sen dess har jag jobbat nio pass & senare idag så blir det mitt tionde pass. Känns ändå skönt att vara tillbaka. 

Blir säkert en del pass nästa vecka också. En kollega som var sjuk förra veckan, har även sjukat sig för nästa vecka med. Så ja det lär väl bli 1-2 pass utöver dem 3 pass jag har nästa vecka.

Till helgen hoppas jag på att få vara ledig. Lördagen vet jag eftersom jag redan har planer då. Chefen frågade mig säkert minst 2 gånger om jag hade något för mig på lördag. Ja han ville väl vara säker antar jag.

Nä nu så ska jag ladda min mobil & se 1-2 avsnitt av Tillbaka till Vintergatan o hoppas på att bli lite tröttare ut av de. Ha de gött tills vi hörs snart igen. Kram på er :)

Kommentarer:

1 Lillemmish- mode - inspo :

snygg t-shirt du hade =)

kram

Svar: Tack så mycket :)
Lina Sandell

2 Anonym:

Pls blogga mera! :) :)

Svar: Inte så lätt när jag har jobbat 5-6 pass varje vecka sen jag kom tillbaka den 14/8 efter semester & varit sjuk.
Lina Sandell

Kommentera här: