Kommit långt! 👍

Related image
 
Har pratat med en vän i telefon nu i telefon i lite mer än 3h & under den tiden så har jag hunnit nästintill diskat upp all min disk, slängt massa skräp & dammsugit. Så ja det känns otroligt bra 👍
 
Nu så tänkte jag att jag skulle ta en paus & eventuellt fortsätta imorgon, men kanske senare. Får se vad jag känner senare helt enkelt. Har märkt att jag får mer gjort när jag pratar med någon i telefon än om jag inte gör det. Så jag  är glad att min vän ringde mig. För annars hade jag typ diskat i ca 5-10 min & sen typ ge upp o göra någoting annat. Men inte denna gången. Denna gången har det blivit mycket bättre, så det blir framsteg 👍
 
Blir nog ändå att jag ta resten imorgon innan jag går iväg till mina föräldrar för att äntligen hämta min cykel & när jag ändå är påväg dit så ska jag ha en påse med 30 graders tvätt med mig så att mamma kan ta hand om den så att det blir rätt osv. Kalla mig lat, men jag tar faktiskt hand om mitt hem själv, städar, tvättar osv. Så ja jag är inte bortskämd eller lat.
 
Ikväll händer inte allt för mycket, blir nog att kolla på någon film eller så. Får se vad jag blir sugen på att se. Känns mycket bättre nu när jag har städat lite grann. Det är absolut inte 100% städat, men en väldigt god bit på väg. Så jag får vara nöjd med de jag har åstakommit hitills.
 
Nä nu så ska jag hitta på något annat, kanske ta något att äta. Får helt enkelt se vad jag gör. Men ni får ha de super bra så hörs vi snart igen. kram på er :)

Kommentarer:

1 Mattias:

Man är väl inte lat om man låter mamma tvätta. Då är man väl snarare smart om man kan få någon annan att göra det.

Svar: Ja jo sant. Men jag gör de mest själv medan en vän till mig anställer städerska & nu funderar han allvar på att skicka sina kläder till ett tvätteri & då är man ju verkligen super duper lat!
Lina Sandell

2 Mattias:

Men städhjälp! Hur skönt hade inte det varit.

Svar: Ja kanske det. Men jag vill iaf inte ha någon vilt främmande människa i mitt hem. Jag vill liksom inte veta att mina saker kan komma att ligga på fel plats osv.
Lina Sandell

Kommentera här: