170812 - Snart jobb igen!

Just nu så kollar jag på min absoluta favorit film, såklart Titanic. Finns ingen film som denna, sjukt fin & underbar. Brukar alltid gråta en skvätt till den hehe 😊


Annars idag har jag inte gjort så mycket. Kollat på filmen jag saknar dig, lite Youtube-klipp & halva Greveholm kalendern från 2012. Så nu resten av kvällen blir det att kolla på Titanic & efter de blir det nog att lägga sig, klockan lär ha sprungit iväg en del när filmen är slut.

På måndag är det tillbaks till jobbet efter 3v semester & 1v som sjuk. Ska väl bli roligt. Som tur är så blir det mjukstart för mig, toppen 👍🏻 Varken tidig morgon eller kväll, utan en tid mitt på dagen. Perfekt 👌🏻

Tidigare idag så köpte jag ett par nya skor, Nike Air Max Jewell Se, färg: bone. (Bild nedan). Såg super sköna ut & färgen är lite annorlunda än vad jag brukar ha på skor till arbetet. Så någon gång nästa vecka kommer dem 😊

Nä nu ska jag se vidare på filmen samt rita i en målarbok för vuxna. Ha en skön lördagskväll så hörs vi snart igen. Kram på er 💖

Kommentera här: