170804 - 9 dagar kvar!

Bilder ifrån när jag & Stina varpå Liseberg förra veckan :)
 
Just nu så har jag exakt 9 dagar kvar av min semester & jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag vill göra dessa dagarna. Men imorgon så ska jag iaf fika med en kollega någon gång på förmiddagen Vart vi gör det har vi inte bestämt än, de ser vi helt enkelt imorgon när hon ska höra av sig o så.
 
Annars så vet jag inte exakt vad jag ska göra idag. Men tanken är typ att jag vill till stan köpa lite nya underkläder tror jag, även om jag har en del hemma, men de mesta behöver tvätta & jag har inte tvättid fören på tisdag 12-17. Sen så i allmänhet så gillar jag nya underkläder hehe. Sen så tänkte jag nog kolla på lite nya nagellack eller ja nya o nya. Jag vill helt enkelt se om dem har två sorter som jag vill fylla på med. Två av mina favorit färger är typ slut eller så har det helt enkelt torkat lite för mycket. Visst jag kan använda dem, men det är bara de att det tar inprincip hundra år för att få ut någonting ur flaskorna. Annars är det nog bara lite underkläder som jag vill kolla på & sen kanske jag köper med mig mat hem, får se vad jag gör.
 
Ikväll så tänkte jag se på Före detta fruas klubb & sen där efter tror jag att jag kommer se 13 snart 30. Så jag det kommer blir en trevlig kväll & såklart ska jag se dem på Netflix. Mamma har ett konto där & så har hon delat de med resten av familjen så att typ alla har varsitt konto. Smidigt faktiskt (y).
 
Nästa vecka så blir det nog en sväng till Ikea med min pappa. Vi ska kolla på skrivbord o lite annat till min skrivbordshörna under min säng. Tycker det är bättre att jag har allting där istället för att jag ska ta upp hela soffan med en massa grejer. Så ja jag hoppas att vi kan åka dit någon gång nästa vecka eftersom att det är min sista semestervecka. Sen vet jag inte riktigt hur jag jobbar därefter. Men ja det löser sig.. Annars så bara ber jag en kollega fotografera av schemat till mig :)
 
Nä nu så ska jag snart klä på mig o en massa sånt för att sen bege mig mot stan tror jag. Så ja ni får ha en super fin fredag så hörs vi snart. Kram på er :)

Kommentarer:

1 Tristan:

Varför är du inlagd på kvinnokliniken?

Svar: För att jag har urinvägsinfektion & behandlas för de nu med antibiotikatabletter.
Lina Sandell

Kommentera här: