Oops lite shopping igen 🙈

 
IgÄr sÄg jag att jfr.se har en pÄsk rabatt pÄ 15% pÄ hela sitt sortiment & jag kunde inte riktigt lÄta bli att bestÀlla hem lite hehe. Blev lite nytt inför sommaren & sen kunde jag inte riktigt bestÀmma mig om jag ville ha den svarta eller vita Girl power tröjan, sÄ ja det fick bli bÄda tvÄ :)
 
Har sen en kort tid tillbaka köpt tvÄ playsuit frÄn jfr (bild nedan). Riktigt fina Àr dem. Men nu sÄ fÄr det vara stopp. Ska ju hinna anvÀnda dem ocksÄ. Om det exempelvis Àr fint vÀder pÄ min födelsedag (1 juni) sÄ tÀnkte jag anvÀnda nÄgon av dem & de blir ju tillfÀlle för det pÄ midsommar ocksÄ, om jag hittar planer till dess. Men ja de lÀr ju finnas nÄgot tillfÀlle för alla tre nÄgon gÄng. Kanske packar ner nÄgon till pappas födelsedagsresa i sommar, lÄter trevligt :)
 
 
Idag blev det Àven lite shopping pÄ en ny sida som heter sportlala.se En Youtuber vid namn Maja B Lindberg har i en av sina senaste videos ett samarbete med dem & dÄ visade hon upp ett par hörlurar som sÄg otroligt snygga ut. Dem kommer frÄn Jays hörlurar. FrÄn början skulle dem ha kostat 1299kr, men sen sÄ hade dem 500kr rabatt & dÄ kostade dem 799kr. Men sen sÄ hade Maja en rabattkod pÄ 10% till sina följare & dÄ landade priset pÄ 719.10kr o dÄ fick jag ytterliggare 79,90kr avdrag pÄ dem 799kr. SÄ jag Àr super nöjd! Visst Àr dem snygga! (bild nedan för)
 
 
 
Ser sÄ sjukt stilrena ut. Kommer om visserkligen tio dagar, sÄ jag hoppas att det Àr vÀrt vÀntan. SÄg iaf sjukt snygga ut pÄ Maja nÀr hon visade upp dem i en vlogg. Behöver verkligen ett par sköna riktiga hörlurar. Visst jag gillar mina Happy plugs, men ibland kan det vara skönt att fÄ sluta om öronen helt. SÄ jag Àr helspÀnd pÄ hur dem kommer vara, se ut osv.
 
DÄ var detta alla shopping för mig denna gÄngen. Snart sÄ fÄr jag sÀtta shoppingförbud pÄ mig sjÀlv. Men det inte var dag man fÄr 579,90 i rabatt pÄ ett par hörlurar. SÄ jag Àr mycket nöjd :)

Kommentera hÀr: