170407 - Perfekt dag! :)

Äntligen har jag min kompletta samling ❤️
 
Trots att jag fick vänta en bra stund utanför jobbet imorse så har detta varit en väldigt bra dag :) Jobbet har flutit på bra & när jag kom hem så hittade jag Rederiet säsong 17 i min postbox, vann den från Tradera. Var fastpris på den, så jag kunde vinna den direkt. Super!
 
Sen så låg även mitt nya bankkort i postlådan också. Så nöjd! Var på banken i tisdags & hon som jag pratade med räknade med att jag skulle få den på måndag. Men det är skönt iaf att jag fick de idag så att jag kunde fixa med mitt abonnemang hos hallon.se, har de till min telefon. Dock fick pappa betala denna gången eller ja han hade gjort de sen jag byte från Telenor, men just denna gången tog han tillbaka vad de kostade. Så nu är allt i sin ordning.
 
Innan hade jag visa ung som man inte kunde göra internetköp med de kortet. Men nu är allt i sin ording där också. har nu ett kort jag kan göra internetköp med, super! :)
 
Just nu har jag tvättid sen 17 jag vet en fredagskväll inte så kul precis. Men jag ville göra de idag istället för på min lediga dag på måndag + att morgontiden imorgon var redan bokad. Samtidigt håller jag just nu på att laga middag & strax ska jag ner i tvättstugan igen för att hänga upp dem sista maskinerna med tvätt. Fullt upp! Blir att tillaga fisken när det är ungefär 10 min kvar på potatisen. Men samtidigt så måste jag gå ner till tvättstugan. Men ja det ska nog gå bra.
 
Imorgon blir det familjemiddag, grillat. Mycket gott! :) Blir att cykla dit någon gång efter att jag har vaknat. Då får jag reda på lite mer om vår semester ihop i sommar. Men ja ni får ha en fin fredagskväll!

Kommentera här: