På rätt väg!

 
Nu känner jag att jag är på rätt väg med städningen av mitt hem. Just nu så håller jag på i det stora rummet. De tar sig & när jag är är färdig så blir det nog en dusch. Kommer nog att vara rätt så varm. Köket ser någorlunda bra ut, men det är mer de stora rummet jag ska lägga fokus på nu & även om jag inte ska träffa killen jag "dejtar" ikväll så kan det vara skönt ändå att ha lägenheten ren. Sen så när vi väl ses så är det ju bara ett plus att de ser snyggt ut (y). 
 
Blir typ att jag städar ett litet tag till & sen ta de lugnt. Är mest soffan & soffbordet som behövs städas upp. Sen så dammsuga såklart. Gör de säkert mist två gånger i veckan pga att jag fäller hår som en galning. Men jag hoppas de blir ändring nu när jag klippt mig. 
 
Så ja det blir ett ryck till med städingen innan jag kastar in handduken för idag. Jag hoppas att ni får en fin torsdagskväll så hörs vi snart igen. Kram på er :)
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej lina!

Hur gick det med att du skulle få mer ansvar på netto?

Svar: Hej. De har inte hänt så mkt på den fronten än. Men ja det går inte riktigt som jag vill. Så jag får helt enkelt se hur det blir med de. Chefen har inte tagit upp de med mig än. Så jag får stampa vidare med att vara butikssäljare ett tag till..
Lina Sandell

Kommentera här: