Ny leverans från jfr.se

 
Lördags så beställde jag en beställing (bilden ovan) från min favorit sida JFR.se. Dock så fick jag göra det via min mobil när jag satt o fikade på Espresso House. Det funkar iaf inte att göra de på min dator av någon konstig anledning, vilket är väldigt skumt. Men det blev iaf väldigt mycker camo mönster, vilket jag jag gillar skaprt. Blev även ett par nya mjukis isch brallor som jag dock redan har, men jag tänkte att ett par nya är ju nice att ha. Dem gamla kan jag ha hemma hos mina föräldrar, smart tänkt (y).
 
Blev även en ny poster där de kommer stå "Kärleken är oändlig till vårt stora äventyr". Vilket jag tycker är fint citat eller vad man ska kalla de. Har ju redan en poster från sidan & på den står det "En värld utan dig skulle aldrig bli som en riktig Disney värld". Den texten har jag kommit på aldeles själv, så stolt man kan vara då :)
 
Läppstiftet är ett matt läppstift, typ läppglans. Svårt att förklara typ. Men det är en populär färg bland dem från Sleek som märket är. Färgen jag har valt heter Birthday suit, en rosa aktig färg, väldigt fin :)
 
Klockan kommer jag använda när jag jobbar tänkte jag. Jag vill inte direkt ha min Marc by Marc Jacobs klocka när jag jobbar eftersom den kan få repor eller något annat oväntat. Så då passar denna klocka utmärkt att ha istället. 
 
Så nu i dagarna denna veckan så hoppas jag på att få kunna hämt ut mitt paket, so excited :D

Kommentera här: