161030 - Kort jobbpass!

Mina tre senaste bilder från instagram @liinaasandii
 
Idag så har jag inte gjort allt för mycket. Blev ett jobbpass på 3h (13-16), lagom med kunder o så. Efter jag hade jobbade klart så handlade lite mat för kommande dagar. Så idag har jag ätit vårullar med ris, ganska mycket ris. Blir typ alltid de när jag gör ris hehe. Så imorgon innan jobbet så har jag lite lunch (y). 
 
Blir som sagt att jobba imorgon igen. En av dem jag jobbade med idag frågade om jag kunde jobba 13-20.15. En som skulle jobba imorgon skulle något eller så. Så det blev att jag fick jobba kväll & en av dem som skulle fick ta morgonpasset från personen som inte kunde jobba. Så ja jag ärbara glad för lite mer jobb (y). Men det fick bli att jag fick boka om min tvättid imorgon till på tisdag 7-12 istället, helt okej. 
 
Annars händer det inte allt för mycket den kommande veckan. På fredag till söndag så ska jag passa vår hund då mina föräldrar ska iväg på en liten weekend i Helsingborg för att fira sin bröllopsdag dem har på söndag, 23 år som gifta. Var pappa som överraskade mamma med resan. Härligt att få komma iväg lite :)
 
På onsdag så blir det eventuellt att fira att min bästa vän har fyllt år. Om det blir av så ska vi gå på restaurang samt bio. Jag bjuder, som födelsedagspresent då. Så ja det ska bli trevligt om de blir av :)
 
Nu så ska jag se vidare på filmen jag kollar på & den jag kollar på är Beck - Enslingen. När jag kollat klart så blir det kanske en film till eller att jag lägger mig. Får se vad klockan blir sen när första filmen är slut. Så ja ni får ha en forsatt fin söndag. Kram på er :)

Kommentera här: