161027 - Fjärde dagen ledigt..

Från frisörbesöket i tisdags :)
 
Som ni ser på bilden ovan så var jag hos min frisör i tisdags & klippte mig samt gjorde en ombre liknande grej. Hon som gjorde detta på mig gjorde ett fantastiskt jobb & jag är så så nöjd :)
 
Annars idag så är jag inne på min fjärde dags ledighet eller ja ledigt o ledigt kan jag inte direkt kalla de för, känns mest som ofrivilligt ledigt. Iofs så är de skönt med lite ledighet nu efter att ha jobbat häcken av sig i 6v pga sjuksrivningar & semester. Men sen är de inte kul att veta att man inte har några inbokade pass fören den 12/11. Får jag inget pass snart så kommer jag typ klättra på väggarna av trissdess. Fast under tiden så kan jag typ tvätta, diska & städa. Men tvätta bokde jag en tid till på måndag 12-17. Är inget fan av att tvätta på helgen. Sen så var de bara sena kvällstiden kvar imorgon & det känner jag mig inte så lockad till att tvätta på precis, så ja det fick bli på måndag.
 
Imorgon om jag inte får något jobbpass så vet jag inte riktigt vad jag ska göra precis. Blir väl typ att städa de som jag inte hinner med idag. För idag eller ja resten av dagen är tanken att jag ska diska upp all min disk jag har samt snygga till i köket. Ser inte tipp topp ut precis. Men innan jag fixar med de så ska jag lägga till lite mer ny musik i min mobil. Sen så i helgen händer typ ingeting. Har inte riktigt bestämt med killen jag träffar just nu om vi ska hitta på något. Verkar som han har rätt så fullt upp nu för tiden. Så jag får helt enkelt se när vi ses igen. 
 
Men ja ni får ha en fortsatt fin torsdag så hörs vi snart igen. Kram på er :) 

Kommentera här: