Tidig middag!

Bild jag hittade i en mapp på datorn ^^
 
Just nu så kollar jag på Skilda världar & har gjort de inprincip hela dagen, fick bli typ så när jag missade jobbpass erbjudandet imorse. Men jag hänger inte läpp för de när jag ska jobba tre kvällar i rad med start imorgon. 
 
Snart så tänkte jag laga lite mat. Blir en tidig middag, så som titeln lyder. Det blir kotletter med potatis, de som blev över från paketet jag stekte av i fredags. Kommer bli gott :) Men det jobbiga är att potatisen tar ca tjugo minuter att koka, men annars tar de inte så lång tid att steka köttet. 
 
Ikväll blir det att kolla på Svenska Hollywoodfruar & Paradise hotel. Standard på tisdagar. Måndagar är också PH tider. Blir också att kolla ikapp Studio paradise, har tre avsnitt med kvällens då att kolla ikapp, fast de får bli en annan dag. Jag blir så trött efter att jag har kollat på tv i nästan två timmar. Så då brukar jag oftast gå till sängs för att sova.
 
Imorgon så blir det jobb 13-20.15. För ovanlighetens skull, sällan jag jobbar onsdagar nu för tiden. Blir mest måndagar eller torsdagar jag jobbar. Men ja det ska bli trevligt att jobba en onsdag också :) 
 
Nä nu så ska jag skala lite potatis så att jag kommer någon vart med middagen. Skönt ibland med en tidig middag. Sällan jag kan ha de. Jobbar ju oftast kvällar & då orkar jag inte laga någon mat när jag kommer hem o då blir de oftast att jag tar någon macka eller ingenting alls. 
 
Men ja ni får ha en fortsatt trevlig tisdag, så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: