Snart dags för jobbet!

Bild i repris! 
 
Strax så ska jag göra mig iording för att bege mig mot jobbet som jag har skrivit om tidigare inlägg & de som jag skrev om jobbet innan kunde låta lite nedlåtande o kanske irriterande. Men jag menade inte att låta otrevlig på något vis alls, jag säger bara att jag tycker att folk ska hålla koll på sina pass o så. Menade absolut inget otrevligt med de alls. Hoppas ingen tog illa sig vid även om de inte gällde någon av er läsare. 
 
Sen sist jag skrev så har jag vilat lite samt pratat med en vän i telefon. Men efter de så kunde jag inte riktigt somna om. Ingen idé liksom, så kag har suttit en stund vid datorn. Inget spännande precis. Det ska iaf bli skönt att få jobba ett par dagar nu. Nästa vecka har jag ett pass inbokat. jag ska vara glad att jag får några pass överhuvudtaget, så länge jag klarar mig på min lön så ska jag vara glad att jag har ett jobb. 
 
Får se om jag får någon tid över till att blogga nu dessa dagar när jag ska jobba. Lär iofs ha tid på fredag eftersom jag börjar fyra då. Men nu så ska jag så smått börja fixa mig så att jag sen kan komma iväg till jobbet i god tid. Ska slänga lite sopor på vägen. 
 
Ikväll efter jobbet blir det att ta de lugnt & inte sitta uppe allt för länge eftersom jag redan börjar klockan elva imorgon. Med andra ord fullt upp. Om ni vill så får ni komma med förslag på vad jag kan skriva om på bloggen. De skulle uppskatta väldigt mycker faktiskt, för annars blir de lätt att jag skriver om mitt jobb & vad jag gör på dagarna, vilket blir mest jobb eller kolla på serier/filmer. Så era förslg hade varit guldvärda. Videos o så kanske inte är riktigt min grej, men annars är jag med på dem mesta förslagen. 
 
Nä nu så ska jag smått börja byta om till jobbet. Så ni får ha en forsatt trevlig onsdag för det ska jag ha på jobbet. Kram på er :)

Kommentera här: