161130 - Jobbpass ikväll!



Bilder ur mitt akriv!
 
Just nu så kollar jag på Skilda världar & har ätit frukost. Vaknade vid halv nio & därefter så tog jag mig en dusch. Skönt faktiskt! Man känner sig fräsch & som en ny människa :)
 
Annars idag så blir det jobb 13-20.15. Ett lagom pass. Jag vet inte om att jag ska ha en timme eller en halvtimmes rast. Men får jag en timmes rast så blir de att äta på jobbet. Jag lär märka sen hur det blir. Bara så skönt att få komma tillbaka till jobbet igen efter ett par dagars ledighet. 
 
Imorgon blir det jobb igen 11-20.15. Dessa pass är lite lång tråkiga & ibland lite dryga, men ändå rätt så trevliga, för då får man se mer av kunderna än om man börjar senare, vilket jag gör på fredag. Då börjar jag 16. Ingen så rolig tid precis, för då måste man vänta hela dagen tills man ska börja jobba, lite drygt faktiskt. 
 
I helgen är jag förhoppningsvis helt ledig, om jag inte är tvungen att ta en kollegas tre timmars pass på lördag eftersom hon skrev till mig i måndags & sa att hon inte kunde ta det. Får se sen när jag kommer till jobbet om jag är uppskriven på de eller inte. Känns som att folk bara kan köra med mig hela tiden & tro att jag alltid kan ställa upp. För så fort ingen kan ta sitt tre timmars pass på helgen så hör dem av sig till mig & tror att jag kan alltid. Men så snäll som jag är så ställer jag upp. Ja vad ska man göra, egentligen? Bara om folk kunde hålla reda på sina egna pass eller åtminstone ta ansvar för dem. Jag om någon tar ansvar för mina pass & det är ytterstsällan som jag behöver byta ut mina pass,jag är ingen slvarver som vissa andra. 
 
Men aja min kollega var iaf snäll & sa att hon kunde ta ett annat av mina tre timmars pass jag hade nu framöver. Snällt av henne att tänka så, så att hon får tillbaka något. Annars är vissa så kalla att dem ger sina pass & inte säger att dem kan ta något av mina andra för att jämna ut. Jag får se på schemat sen när jag kommit till jobbet. 
 
Ni får ha en fin onsdag så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: