160519 - 3 timmars jobb & inställd tvättid.

Lite matbilder ur mitt arkiv! :)
 
Idag blir det ett tre timmars pass på jobbet (10-13). Min chef frågade mig igår om jag kunde ta de och visst kunde jag det. Men det resulterar i att jag fick andra om min tvättid denna gången igen. Så jag fyttade den bara till imorgon 7-12. Inte helt okej för min smak känner jag, men vad skulle jag göra. Jag ska handla efter jobbet med och då hinner jag inte tvätta när jag kommer hem. Hinner inte tvätta på tre timmar om jag kommer hem vid två eller något. Så det fick helt enkelt bli imorgon. 
 
Har en del underkläder att tvätta samt mina sängkläder. Dock borde jag skaffa fler sätt med sängkläder så att jag kan byta lite oftare. För just nu har jag två sätt. Men det löser sig. 
 
Ikväll blir det att kolla på en Wallander film som ska visas på sjuan. Inga konstigheter där. Har sätt en Wallander film på sjuan nu i några veckor. Så de blir ett tag till om dem ska visa alla 13 första filmerna. 
 
Nä nu så ska jag klä på mig o allt sånt och sen cykla mot jobbet. Så ja ni får ha en bra dag så hörs vi när vi hörs. Kram på er :)

Kommentera här: