12 dagar kvar till min födelsedag!

Bild ur mitt arkiv!
 
Som rubriken lyder så fyller jag år om exakt 12 dagar. Är snart klar med min önskelista. Vet att jag är lite sent ute med de. Men det har varit så svårt att bestämma vad jag vill önska mig. Men nu så har jag kommit på typ allt. Det blev sex stycken önskningar och en av dem är lite dyrare. Jag försöker alltid önska mig något dyrt och resten lagom prisklass. 
 
Idag tänkte jag ta mig en sväng till stan för att köpa någon morsdags present till mamma. Det är ju morsdag nästa söndag och jag tänkte att de kunde vara passande att fixa något redan idag så att jag har de gjort. Men just nu så väntar jag på att min tvätt i tvättstugan ska bli torr. Har haft tvättid sen vid sju i morse. 
 
Men under tiden så tänkte jag ta mig en dusch så att jag är färdig tills tvätten är klar. Har satt timer på när jag ska hämta tvätten och det är någon timme kvar. Så då passar jag på att duscha. Blir säkert någon fika på mitt favoritställe också, skulle inte förvåna mig. 
 
De är lite halvtaskigt väder idag. Inte kul alls. Men jag ska inte klaga direkt. Skönt att vara ledig nu när man haft en intensiv vecka med förbereddelser inför inventeringen samt själva inventeringen också. Så min chef gjorde med all rätt att ta ut en ledig dag idag eftersom hon har jobbat på tok för mycket denna veckan. Så hon förtjänar en ledig dag :)
 
Nä nu kallar duschen. Så ja ni får ha en super bra dag så hörs vi. Kram på er :)

Kommentera här: