160330 - Tråkig onsdag.

Bild ifrån när jag & min bästa vän Alexandra åt våfflor hos mig i måndags :)
 
De har känts som en väldigt tråkig onsadag idag, har varit ledig från jobbet. Har slappat för de mesta och knappt gått ut, men så har det regnat idag också. Tanken var att jag skulle till mina föräldrar för att kolla om mina Skilda världar skivor fungrade. Men s åblev det att pappa kom med en dvd-spelare till mig som dem hade hemma. Den spelaren jag har här hemma tog plötsligt inte emot sista skivan på volym 10 på Skilda världar då och inte första på volym 11 heller. Så då ringde jag och efter ett tag så kom pappa och hjälpte mig att koppla in den andra. Så sen dess har jag kollat klart på sista skivan på volym 10 och två avsnitt på volym 11 eftersom dem där börjar med ca 45 minuters avsnitt. 
 
Imorgon så står de tvättid på schemat, 12-17. Blir oftast att jag blir klar prick fem eller ca tio i. Känns som att jag hade tvättid nyligen. Men så är det två veckor sen. Så det är dags igen. TIll middag efteråt blir de nog subway eller en kebabtallrik. Får se vad jag är sugen när jag har tvättat färdigt. 
 
Nu ska jag sitta uppe en liten stund till innan jag lägger mig. Tror nog att jag ska göra lite popcorn och se ett avsnitt av Skilda världar. De blir lagom & bra :)

Kommentera här: