Snart dags & lägga sig.

Hittat bilden på weheartit.com :)
 
Det gick väldigt bra ikväll på jobbet, mer än vad jag hade örväntat mig. Blev + - 0 i min kassa & min kollega behövde inte använda sin kassa ett dugg. Det var en otroligt lugn kväll för att vara den butiken. Plinga på kassa en gång, men då var det en annan kollega som jobbat innan jag kom. Annars har det som sagt varit lugnt. 
 
När jag kom hem så lagade jag lite mat. Det blev benfri kotlett med potatis, bearnaisås, majs & gurka. Mycket gott faktiskt :) Sen nu för en stund sen så målade jag om mina naglar så att det ska passa min klänning jag ska ha på bröllopet imorgon. Ska ju en rosa klänning. Bild på det kommer att komma upp :)
 
Jag har haft lite problem att hitta  skjuts hem till imorgon. Jag frågade min kollega jag ska dit med, men det gick inte. För att hon & hennes kille ska hem till honom efteråt o han bor i Malmö. Sen så frågade jag en annan kollega, men hon o hennes kille skulle åka med en annan kollega & hans fru både dit o hem. Så det fanns ju inte plats för mig där. Så till slut så ringde jag pappa & sa som det var o då fick han helt enkelt "offra" sig eller vad man säger. Det kommer ju inte bli så sent eftersom bröllopscermonin börjar tre. Men jag har sagt till pappa att jag gärna vill stanna till efterätten o så. Vill ju inte missa middagen o allt de där till så som tal o hela grejen. Så ja det ska bli trevligt :) 
 
Blir att möta upp min kollega jag ska gå med & hennes kille en halvtimme innan utanför kyrkan då så att dem hinner skriva på kortet. Jag ville inte riktigt gå dit själv & känna mig helt forever alone samt att en del kanske skulle kolla extremt mycket på mig. Så jag frågade en kollega om vi kunde ha sällskap dit, ser lite bättre ut då. 
 
Nä nu så ska jag kolla ett avsnitt till av Andra avenyn så att mina naglar torkar ordentligt. Därefter så ska jag lägga mig. Har ställt klockan på halv tio så att jag hinner duscha, sminka mig osv. Min sminkning ska gå lite i rosa eftersom min klänning är i rosa. Kommer bli så fin :) Har skrivit med en kollega samt skickade en bild på klänningen o hon tyckte att den var skit fin. Så får hoppas på det bästa. 
 
Så ni får ha de så gött så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: