Fixar dag.

 
Idag har jag en fixar dag hemma eller ja jag har tvättid i tvättstugan och jag har inte haft de sen en månad tillbaka, men det är klart att jag har tvättat lite hos mina föräldrarunder julen. Men annars har jag rentav glömt bort att boka en tid pga att jag jobbat så mycket nu under jul/nyår. Så ja man får passa på nu när man har lite ledig tid i två veckors tid, visserligen obestämt ledig tid. För rätt som det är kan man bli inringd till jobbet. Men idag är jag minnsan ledig och det behövs efter att ha jobbat varje helg dem tre senaste helgerna. 
 
Förutom tvättiden idag så har jag en del disk att ta hand om eller ja kanske inte överdrivet mycket, men ändå lite grann samt att slänga sopor. Men dem slänger jag till sist när jag ska gå och handla tror jag. Det är mest matavfall jag ska slänga, annat skräp har jag i en sopsäck. 
 
Mellan varven som jag är nere i tvättstugan så kollar jag på film och just nu kollar jag på Underbar och älskad av alla en film med bl.a Martina Haag. Rätt okej film. Jag är mer för serier o så, men jag orkar inte riktgit sätta igång Skilda världar. Är på volym åtta, men det är så trögt att komma igång. Har haft ett långt uppehåll. Men snart är jag på banan igen. 
 
Ikväll blir det att kolla dubbelavsnitt av både Solsidan och Kontoret. Varje måndag går det dubbelavsnitt av dessa serier och på tisdagar går de bara dubbelavsnitt av Solsidan. Dem tar serierna från början, så det är trevligt. 
 
Nä men nu ska jag kolla lite film innan jag ska ner till tvättsugan för att hänga upp lite tvätt. Så ni får ha en super bra dag, så hörs vi. Kram på er och ta vara på varandra och uppskatta så mycket om er själva så blir du mer glad. Njut av livet! :)
 

Kommentarer:

1 Sofia:

kan du inte börja träffa gustaf johannesson igen? han är så snäll och gullig, verkade som han va så kär i dig!

Svar: Är du helt sinnesrubbad eller? Han var ju störd i huvudet på något vis. Han terrade mig till och från i över ett år för ett par år sedan, typ 2010 någon gång. Han var inte riktigt frisk och nej jag skiter i om han var kär i mig eller inte. Han är inte min typ för fem öre. De är ju synd om stackaren som försöker lura oskyldiga tjejer till att bli tsm med honom. Usch! Sen så träffades vi aldrig, så säg inte orden träffas igen. BLÄ!
Lina Sandell

Kommentera här: