160126 - Ledig & trött dag.

 
Min senaste bild på instagram över dimman i söndags, @liinaasandii
 
Vid typ kvart i elva blev jag väckt av att min kurator som ringde mig eller ja de visste jag ju såklart inte då att de var hon. Men efter att jag hade svarat så var det hon. Hon vill bara helt enkelt boka om vår tid vi hade imorgon till samma tid fast en annan dag nästa vecka eftersom hon fick ett möte hon var tvungen att gå på. Så sagt o gjort så byte vi bara tid. Smidigt o enkelt. Efter de så gick jag upp och nu sitter jag här och tänker på om jag ska bre några mackor och äta framför ett avsnitt av Cleo. Tåls att tänka på. 
 
Annars så är jag trött och besviken idag. Har fått ett paket från ytterliggare en läkare och jag pallar inte med alla läkare hit och dit jag har haft typ de senaste året minst eller ja iaf dem senaste 6-8 månaderna. Pallar inte snart mer. Men idag orkar jag inte gå ut och hem till mina föräldrar för att visa paket.
 
Så är jag ledig imorgon med så cyklar jag förbi dem så att pappa kan läsa allt vad det står osv. Men det verkar som att jag ska till läkaren här där jag bor, så det är skönt. Annars är det oftast i Malmö. Men oavsett så vill jag att pappa följer med mig så att jag hittar rätt samt att han får höra vad dem säger o så. Är så dålig på att återberätta läkarbesök jag har varit på. Så det är bättre att pappa följer med i fall att han har några frågor till dem direkt osv. 
 
Så min dag idag består nog lite av varje. Bör helt klart och hållet diska och städa. Men det tar jag typ senare. För vill jag bara ta de lugnt och kolla på lite film o sånt där. Ska även få i mig lite sen frukost. Sen när jag ätit färdig o sånt så får jag se om jag orkar ta tag i min lägenhet. Känner att jag inte rikitgt har någon motivation till att städa osv nu för tiden. Men den lär väl komma någon gång hoppas jag. 
 
Men ni får iaf ha en super bra dag så hörs vi en annan dag. Kram på er :)

Kommentera här: