Laga mat.

 
Lite shopping från i fredags :)
 
Idag har jag kollat lite på Familjen Annorlunda på Dreamfilmhd.bz samt ritat lite och ätit godis. Kanske inte så värst nyttigt, men jag åt faktiskt lite frukost innan jag började äta godis. Men nu så tänkte jag att jag skulle göra mig lite middag. Det blir lite färst kyckling med en sås som jag bara hittar på med matlagningsgrädde, riven ost och turkisk youghurt. Låter väldigt gott :) Till det blir de ris och såklart lite kryddor på såsen (y).
 
Blev ingen middag igår eftersom jag inte var allt för hungrig för att laga någon mat, men man ska absolut inte slarva med maten. Så nu blir det march till köket och börja laga. Riset tar sin tid så de får jag börja med. Sen äter jag maten framför ett avsnitt av Familjen Annorlunda. 
 
Igår såg jag tre filmer först Click på trean och sen två filmer på sjuan. Den första var Rock of ages och andra Beck - mannen utan ansikte. Så ja det blev en liten film kväll. Men det resulterade i att jag somnade klockan tre på natten. Satt lite vid datorn efter att Beck filmen var slut vid två. Så ja det blev iaf sju timmars sömn ungefär, men lite mer skulle nog aldrig skada hehe. Men för att kompensera det så blir de att laga mat nu så att energin höjs (y)

Kommentera här: