Minnen från 2016 #5

8/1 - Hade under en liten kort tid pratat med en kille på Facebook som heter Kim. Han jobbar på Willys här i Trelleborg & jag har stöt på honom där ett ex antal gånger eftersom mina föräldrar brukar handla där. Just denna dagen så fikade vi tillsammans på Espresso house & det var trevligt :) Sen så pratade vi lite sporadiskt efter de. Men i dagens läge så pratar vi knappt med varandra förutom om jag följer med mina föräldrar o handlar. Men oftast brukar de vara att vi hejar med handen eller något leende mot varandra. Visst är han söt o så, men de blev inte så mycket mer mellan oss & det är helt okej för mig, hänger inte läpp för de inte.
 

17/8 - Sjuk som jag är så började jag mitt julkalender maraton redan i augusti månad, fyra månader innan jul. Snacka om att vara sjuk då. Men det var iaf mysigt att kolla på en massa gamla kalendrar & drömma sig bort till julen. Undra hur tidigt jag tänker börja nästa år haha :p

15/7 - Killen jag dejtar nu träffade jag själv för första gången denna dagen. Minns att de var så mysigt & lite pirrigt, eftersom det var första gången vi sågs själva. Tanken var typ att vi bara skulle ses för att umgås. Men ja det blev lite mer än planerat trots att han bara ville att vi skulle umgås för att lära känna varandra bättre. Men ja jag ska ju inte klaga precis jag gillade de som hände, så ja det var ju något positivt & vi träffas än idag, någon gång ibland.
 

19/8 - Åkte jag & pappa till Ystad där mamma jobbar för att äta lunch med henne. Det blev på ett ställe som hade vegetariskbuffé, väldigt gott faktiskt :) Trevligt att få komma till Ystad & se något annat än vad man brukar gör. Så det var en trevlig liten tripp :)

Kommentera här: