160829 - Första dagen på jobbet efter semestern!

Någonstans i Stockholm :)
 
Idag så vaknade jag av att min chef ringer mig vid åtta & frågar om jag kunde komma in o jobba. Först hade hon smsat mig vid sju & frågat. Men eftersom jag inte vaknar av sms så ringde hon mig istället. Så ja jag var på jobbet 9-16. Min chef mådde inte riktigt bra så hon var tvungen att åka hem. Hon har även sjukanmält sig till imorgon med. 
 
Var rätt så skönt att komma tillbaka till jobbet igen. Kändes som att det mesta satt i ryggmärgen osv. Så ja det var ju bra. Blir jobb imorgon igen 11-20.15. Sen så ser resten av veckan rätt så tom ut. En kollega ska till sin läkare i morgon o kolla sin hand, eventuellt så måste hon operera den & då innebär det att hon måste vara sjukskriven i 6v för att de ska läka fint osv. Så då kanske det innebär lite mer jobb för mig då. Men ja det återstår & se då. Blir nog isf att jag får dela hennes tider med någon annan på jobbet. Men som sagt så återstår det & se hur det blir med allting. Om min kollega har tur så kan hon få bli opererad redan imorgon. Men ja de återstår & se hur det blir. Jag är iaf öppen för att jobba lite mer. 
 
Nu resten av kvällen vet jag inte ritkgt vad jag ska göra. Det känns som en kväll där ingeting roligt kommer hända. De liksom känns rätt så dött. Sen så måste jag lägga mig rätt så tidigt ikväll eftersom jag ska jobba imorgon. Känns ändå rätt så skönt att vara tillbaka på jobbet ändå. Kommer säkerligen att bli full fart den närmsta tiden. Då gäller det att hålla sig frisk osv. Så att man inte blir sjuk o så. Får hoppas på det bästa helt enkelt. 
 
Så ja ni får ha en fortsatt fin måndagskväll så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: