160428 - Diska, diska & åter diska..

Från när jag & O åt fruktsallad mitt i natten hemma hos honom en gång :)
 
Just nu så ska jag diska lite, vilket jag inte tycker om och som jag har skjutit upp ett par dagar vilket absolut inte är okej. Så det är lika bra att sätta igång. Diska förhand är inte riktigt min grej precis, men det måste göras ändå. Kommer väl ta mig någon timme att diska undan alla disk jag har. 
 
När jag har diskat klart så blir de att ta hand om resten av lägenheten. Men jag hoppas på lite hjälp från pappa ändå. Han dka hämta mina soppsäckar med skräp idag, dock så vet jag inte vilken tid. Men hoppas de blir snart. 
 
Men nu innan jag ska börja diska så letar jag efter musik att lyssna på Spotify, vilket inte är det lättaste precis. Känns som att jag är inne i en period där jag inte vet vad jag ska lyssna på för musik och de är typ jobbigt. 
 
Imorgon så kommer min vän Stina och hennes sambo hit på förmiddagen innan de drar vidare till hennes pappa där dem ska vara över helgen. Vi ska äta lunch ihop, men vet dock inte vad. Kommer bli något vi lagar hos mig tror jag. Annars sticker vi till Subway, Mcdonalds eller något annat lätt ställe. Får se vad det blir. Om vi lagar något hos mig så måste vi handla. Har knappt något i frysen som kan räcka till alla tre eller jo. Men jag får rätta mig efter deras önskemål o så. 
 
Nä nu ska jag hitta lite bra musik och sen diska en liten stund. Har en del disk att få undan. Men jag hoppas att ni får en forsatt bra torsdag. Kram :)

Kommentera här: