Trött!

Har nyligen sovit en stund. Var så sjukt trött innan. Så nu snart ska jag äta lite mackor tror jag. Orkar typ inget annat nu för tiden känns det som. Vill typ inte stå vid spisen och bara laga till mig. Inte kul precis. 

Ikväll blir det två avsnitt av Unga föräldrar på sjuan och sen Paradise Hotel som vanligt. Tills dess UF börjar klockan åtta blir de nog att kolla på Andra avenyn.

Imorgon blir de jobb, fick ett pass innan. Visste nästan att jag skulle få ett pass nu i början av veckan. Lite invecklat.. En sak som hänt på jobb. Svårt att förklara och de mesta är typ privat. Men aja ska ändå bli helt ok att jobba. Blev 14-20.15. Har samma tid på fredag samt halv dag på söndag (13-18.15).

Nu ska jag ta mig upp ur sängen och få lite mat i mig. Ha en bra kväll alla så hörs vi!

Kommentera här: