Full rulle!

Lite bilder från i somras på min instagram @liinaasandii
 
Snart så ska jag bege mig mot jobbet, blev att jag börjar klockan tolv istället för halv två. Ändå rätt så nice! Lite fler timmar, dock så slutar jag fem i halv nio. Men de är i Trelleborg, så jag ska inte klaga. 
 
I måndgs så skrev jag att jag skulle ha en tv kväll o sånt. Men det blev inte så. Jag åkte hem till O och myste istället. Jag fick se hans nya lägenhet, väldigt fin faktiskt! Hoppas vi kan ses i helgen igen för då tror jag att han kommer till mig. Panik ändå måste panikstäda mitt hem då haha. 
 
Sorry för kort inlägg men jag måste dra på mig de sista kläderna för att en cykla till jobbet. Tur så är dagens butik bara 5-10 minuter med cykel bort. Så ni får ha en super bra dag så hörs vi mer ikväll tror jag. Kram på er :)

Kommentera här: