Onsdag 150527 - Ännu en ledig dag!

Bild från min instagram igår när jag var på stan & tog en tisdagsfika :) @liinaasandii
 
Ännu en ledig dag. har varit ledig sen i söndags och det känns lite tröttsamt nu. Men imorgon hoppas jag på att få vara ledig för då ska jag passa vår hund. Mina föräldrar ska ha gäster och pappa vill inte riskera att vår hund gör något mot dem. Han kan vara lite argsint mot nytt folk, men det blir bättre när han typ fått lära känna dem. Men att undvika allt de tråkiga så ska jag passa honom, om jag inte får ett jobbpass. 
 
Så idag blir det för de mesta att vara inne och kolla på serier. Ska bl.a kolla klart på Glee säsong 5 så att jag kan se säsong 6 som börjar på måndag i kanal 11 kl 21. Men det är ju min födelsedag så jag får kanske se det i repris en annan dag. Men o andra sidan så vet jag inte hur min födelsedag blir. Så det blir nog nästa steg och kolla upp med mina syskon. Vet att båda jobbar, så jag får räkna med att kvällen blir svår. Aja de löser sig nog. 
 
Jag måste även ut och lägga lite grejer på brevlådan. Så det får bli en liten promenad senare mot en brevlåda, vet en som ligger i närheten så det blir en bra promenad dit. I eftermiddag blir det nog gymmet med min vän jag brukar gå dit med. Han hade lite saker att göra nu på förmiddagen så han skulle återkomma när han var klar. Så länge kollar jag då klart på Glee. Har en skiva kvar och sen efter det är hag redo för säsong 6 :)
 
Men nu kan jag lika gärna gå till brevlådan så att jag har det gjort och slippa tänka på det och när jag kommer tillbaka så tänker jag äta lite yoghurt med flingor. Låter som en helt okej dag ändå. Hoppas ni får en super bra dag. Kram på er :)

Kommentera här: