Jobbigt..

 
Har suttit ett tag och redigerat bilder bl.a den ovan. Men det är pilligt.. Alla bilder som jag tycker är bra ska läggas på en vit bakgrund, alltså friläggas och det är inte det lättaste precis. Men nu så tror jag att jag ska ta en paus och kolla på en serie. Sen så måste jag verkligen forsätta om inte imorgon och då om jag är ledig får jag inprincip sitta hela dagen med det. Vad ska man göra när hon vill ha bilderna gansaka omgående. Bilderna är till en som mamma känner. Jag är inte så värst bra på att frilägga, så jag gör de bästa för att de ska se bra ut. 
 
Men nu så ska jag ta en paus och kolla på en serie samt rita lite. Blir lite jobbigt och enformigt att hålla på med bilderna. Någon timmes paus och sn forsätta. Hoppas ni får en super bra kväll. Kran på er :)

Kommentera här: