Inhopp på jobbet i helgen!

Bilder från arkivet!
 
För en stund sen jag kom hem från jobbet och om ett par timmar ska jag dit igen. Nämligen 7.15-15 ska jag jobba eftersom en av dem som skulle jobba helg sjukanmälde sig precis innan vi skulle stänga. Men efter allt böck med att hitta någon nyckelbärare som kunde jobba så fick de bli att jag jobbar hela helgen. Dock imorgon kväll vill jag iväg o lyssna på mamma när hon o kören hon är med i har konsert i Hörby. Sen på söndag har jag inget för mig egentligen. Så det är bara att köra på!
 
Men nu så gör jag mat och det blir kyckling, så otroligt gott! Sen så när jag sätt klart Let´s dance och Ack Värmland så blir det sängen direkt! Klockan är ställd på kvart över fem. Mmh löve it! Men nu så ska jag återgå till köket. Hoppas ni får en super bra fredagskväll. kram på er! 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag ska flytta hemifrån om någon vecka, något tips för att det inte ska bli så ensamt? :( du har ju ändå bott själv ett tag nu. kram <3

Svar: Jag har bott själv nu i lite mer än ett år. Men det bästa du kan göra är att kolla på en massa film/serier, bjuda hem familj/vänner. De känns inte så jobbigt att bo själv.
Lina Sandell

Kommentera här: