Om en månad ungefär! :)

Bild från dagens fika på Espresso house. Bilden hittar ni på min instagram @liinaasandii
 
Idag har jag haft en eftermiddag på stan. Jag har fikat & jag har köpt lite saker bl.a lite matlådor så att jag kan börja ha lite hemmalagad mat till jobbet o så när jag har långa dagar på jobbet. Så det blev fyra lådor och två små runda som jag kan ha sallad i. Smart tycker jag :)
 
Annars så har jag ätit Subway till middag, mycket gott :) Nu så tittar jag på Fem myror är fler än fyra elefanter. Köpte den idag när jag var på Åhlens när jag köpte födelsedagspresenter till pappa där, han fyller år den 7 juli. Så det är snart dags :)
 
Imorgon så börjar mina fyra arbetskvällar. jag börjar klockan tre imorgon, likadant på onsdag. På torsdag börjar jag kvart över fyra och på fredag börjar jag klockan två. Skönt med relativt korta pass, men ändå ett par bra timmar (y). 
 
Nu ikväll blir det att kolla på Lotta på Liseberg någon timme. Sen vid nio blir det Glee på kanal 11. Så kvällen kommer bli perfa :)
 
Om lite mer än en månad så kommer min vän Stina och hennes sambo till Skåne för att hälsa på hennes pappa. När dem ändå är här nere så tänkte dem komma förbi och hälsa på mig i 1-2 dagar. Så roligt :) Men innan dess så tänkte jag få iväg paketet jag vill ge henne, så slipper hon vänta en månad. Blir nog att fixa det på lördag då jag är ledig :)
 
Nä nu ska jag fixa med lite bilder som jag är otroligt sen med osv, lång historia. Men lika bra att fixa dem färdigt någon gång så att den som ska ha dem kan få dem någon gång. Såklart ska hon få en super bra förklaring varför jag har varit så sen med att lämna dem osv. Men ni får ha en forsatt trevlig kväll på er kram :)
 

Kommentera här: