150628 - Det skulle varit vår dag idag.

Fika bilder från min instagram @liinaasandii
 
Idag har jag jobbat tre timmar (13-16) och det gick bra. Efter jobbet så handlade jag lite middag. Det blev tacos idag och det var så gott. Blev lite över så det blir till middag imorgon med, super! 
 
Annars idag så har jag kollat på pappas flicka, väldigt rolig serie :) Synd att den inte finns att få tag på längre, alltså på DVD. Men jag har för mig att en kompis till mig har den på DVD, iaf säsong ett. Men jag får iaf nöja mig me att se den på youtube. Det går lika bra :)
 
Nu har jag pratat färdigt med min kompis och nu blir det några avsnitt av Pappas flicka efter det blir de att sova ett par timmar. Imorgon blir det att städa min lägenhet om jag inte får ett jobbpass. Min lägenhet ser för jävlig ut. Fast jag diskade lite innan när jag kom hem från jobbet och därefter så gjorde jag då mat, så gott :)
 
Senare i veckan så vet jag inte riktigt vad som händer. Men på söndag blir det ett jobbpass, halvdag (13-18.15). Annars ser veckan lugn ut på jobbet och jag hoppas det bara blir pass i Trelleborg eller ja man kan alltid drömma. Men jag har ju sommarkortet så det blir inga problem om det skulle bli ett pass i Malmö. 

Kommentera här: