Att inte kunna känna din varma doft mot min hud kommer göra så att jag dör av längtan efter dig. Kom hem snart så jag får känna din doft igen.

Två bilder från min instagram @liinaasandii
 
Idag så har de varit sista dagen min vän Stina & hennes sambo var här. Dem åkte vid kvart i ett och innan de så åt vi frukost, spelade lite kort och kollade ett avsnitt av Rederiet, Stinas önskan innan dem skulle åka. Dem skulle åka en sväng till hennes pappa på hemvägen. 
 
Annars idag så har jag pratat med en vän, kollat några avsnitt av serien Kvinnor emellen på SVTs öppna arkiv. Händer inte så mycket annat ikväll. Blir att förberedda lite senare inför tvättiden imorgon. Köpte en stor påse på Dollarstore igår som jag kan ha som tvättpåse när jag ska till tvättstugan. Har insett många gånger att min tvättkorg blir så tung när jag ska ta den ner från fjärde våningen. Så jag hoppas att en påse ska underlätta de imorgon. Så den ska jag fylla med tvätt innan jag går och lägger mig iaf. 
 
Imorgon efter tvättiden så blir de nog att träffa bästa vän. Vi ska nog fika i stan eller så åker vi in till Malmö och hittar på något där. Får se vad hon har lust med. Detta är inprincip enda gången vi kunde ses denna sommaren, annars så har jag jobbat större delen av den och sen har hon säkert jobbat med samt haft andra saker att göra. Så ja det ska bli trevligt att ses :)
 
På fredag blir de nog att träffa mamma för att äta lunch. Hon har sin sista semester vecka nu, så då gäller det att passa på när man har ledig samtidigt. Tänkte att jag ringer henne imorgon och kollar lite. Om lunchen blir av så ska vi nog äta på tusen & 2. Dem har otroligt goda hamburgare där (y)
 
Ja annars så leker livet underbart just nu. Så så skönt med semester nu. Men när jag var på Mcdonalds i måndags med min vän Stina och hennes sambo, vem tror ni jag inte stöter på där om inte en kollega från jobbet. Han skojade med mig o sa att jag måste komma in o jobba dagen där på. Sen så sa hans flickvän "Netto går ju under utan dig." I och för sig så är det sant. För när dem har kris eller rentav en fis på tvären så hör dem direkt av sig till mig och det betyder ju bara att jag är en otroligt duktgit medarbetare. 
 
Nä nu ska jag njuta vidare av min semester och kolla på Kvinnor emellan på SVTs öppna arkivet samt rita lite. Så så otroligt skönt att veta att jag har tre veckor kvar, härligt :)

Kommentera här: