En underbar fredag :)

 
Bilder från min instagram @liinaasandii
 
Min dag har börjat med ett möte hos min kurator och det gick bra. Så skönt att få prata ut sig hos henne. Man känner sig så bra efteråt och de är det som är så otroligt bra :)
 
Annars idag händer inte allt för mycket. Kollar just nu på Skilda världar och ska göra de ett tag till. Senare vid lunchtid så kommer de ett finbesök till mig, ett mycket fint såant. Åh vad jag längtar. Men mer om de får ni veta en annan gång. Vill gärna hålla detta hemlig ett tag till. Men det bir iaf att egna många timmar åt honom, mums :)
 
Nä nu ska jag redigra lite bilder som jag tog i början av månaden. Måste ju bli klar med dem så att hon som vill ha dem kan få dem. Så de ska jag egna lite tid åt nu. Så att ni får ha en bra dag, för det ska jag ha :) Kram på er mina fina läsare :)
 

Kommentera här: