Blåsigt & morgonjobb.

Bilder ur arkivet!
 
Som det blåser ut och jag vill inte ens tänka på hur de kommer kännas när jag ska gå ut sen för att cykla till jobbet. Så det blir absolut mössa på så att jag inte fryser om öronen, de är ett som är säkert iaf. 
 
Annars så jobbar jag 7-16 idag och morgondag är jag inte helt 100 på om jag ska jobba i vanliga butiken eller den nära mig. De återstår att se under dagen. Men just nu så borde jag äta lite frukost, men jag har ingen aptit. Så det får bli att jag har en matlåda med mig till jobbet så att jag kan iaf äta den då. 
 
Imorgon oavsett hur det blir med jobb så blir de mys med en speciell person. Har längtat hela veckan. Så det ska bli roligt att träffa honom igen. Men innan allt jobb så hoppas jag att jag kan gå till min kurator efter att hon fick ändra vår tid i tisdags. Så jag hoppas att jag kan gå på den. Blir perfekt om jag ska jobba på butiken nära mig. Har massa att prata av mig där. 
 
Nä nu så ska jag ta på mig mina arbetskläder och sen runt halv 7 ska jag cykla mot butiken så att jag inte behöver stressa som en idiot. Inte kul när de blåser allt för mycket. Så hoppas jag att ni får en bra dag vare sig ni är på jobb eller i skolan. Kram på er :)

Kommentera här: