Svaren från frågestunden!

Anonym: kan du inte berätta lite om killen du träffat? Ex Hur träffades ni, ses ni fortfarande, hur känner du för honom.

Kram!

Svar: Egentligen vill jag inte säger något eftersom det är relativt nytt. Vi träffades via en dåvarande gemensam kompis. Vi har träffats 2-3 gånger utan varandras vetskap. Just nu ses vi inget, han har blivit konstig sen han fick reda på saker om förra tjejen han träffade innan mig. Så just nu är typ allting kaos. Hur jag känner för honom är väldigt mycket. Jag tycker så otroligt mycket om honom. Har inte insett de fören nu, men de är så försent nu.. Jag bsra känner de.. Hoppas ett mirakel inträffar & att allting kan bli bra igen.

Anonym: Vem är killen du börjat träffa:) Berätta mer!

Svar: Kolla svaret ovan. Men jag kan säga lite om honom. Han är 89:a, alltså han fyller 26 i år. Vi tänker rätt så lika och vi klickar så bra. Men ändå gick de snett. Orka mitt liv just nu! :/

Anonym: Vad ger dig ångest?

Svar: När jag fick en svår uppgift i skolan så fick jag ångest. Men nu för tiden får jag sällan ångest. Fast jag har ångest över de som har hänt med killen jag har träffat. FAN!

The Revolt: Gillar du avokado? 
Vad tycker du om Pride-paraden?
Vad tycker du om feminist?
Är du troende?

Svar: Nej, faktiskt inte. Det funkar i sallad. Men inte att äta som den är. 
Jag tycker inget speciellt om Pride-paraden. Tycker det är bra att folk får utrycka sig som dem vill i paraden.
Jag vill helst inte utrycka mig något om femenist eller politik överhuvudtaget. Kan typ inget om politik. Så det är bättre att inte yttra sig alls, än att säga något som är fel. 
Jag är inte till 100% troende. Men jag är döpt och jag har konfirmerat mig. Fast 100% troende är jag inte eftersom jag inte går i kyrkan varje söndag. Går inte i kyrkan alls, förutom när det är gospelmässa. 

Sofia: Vem är denna fina personen du träffar? :)

Svar: Har svarat om honom tidigare bland frågorna, så kolla dem svaren. Han är iaf världens finaste & vi är så otroligt lika att de gör ont att han inte vill träffa mig för att prata om de som har hänt. Men just nu är det svajigt mellan oss.. :/

Anonym: Hur många läsare har du?

Svar: Det skiljer sig från dag till dag. Men det är runt 30-40st, men ibland kan det vara mindre.

Tack så mycket för alla frågor. Hade dock önskat flera. Hoppas det nästa gång jag har frågestund. Tack iaf för alla frågor :)

Kommentarer:

1 Anonym:

Hur stor är din lägenhet? :) och vad ligger hyran på? Med lån. Kram!!

Svar: Ca 38 kvadratmeter & hyran ligger på 2027kr. Jag har inga lån. Köpte lägenheten kontant med pengar från mor&far föräldrar.
Lina Sandell

Kommentera här: