Går inte en dag utan att jag tänker på dig..

Varför ska allting vara så jobbigt. Så fort jag får vara med om något bra i mitt liv så ska de skita sig efter ett kort tag. Men jag kan verkligen inte få honom ur mitt huvud & jag vill inte de heller, för att han är alldeles helt underbar. Precis min typ av kille. F'n att allt ska gå snett för mig. De är som att han undviker mig. Men nu ska jag göra allt för att få honom att ändra sig. Så mycket som jag saknar honom & de är otroligt mycket. Världens finaste kille <3

Kommentarer:

1 Anonym:

Vem är denna killen :o hur träffades ni? Varför undviker han dig och vad fick han reda på om sitt ex?

Svar: Vi träffade på en kompis student i somras. Men de är inte fören nu vi har lärt känna varandra. Vet inte, han slutade att höra av sig bara. Jag vet inte vad han fick reda på, dem var bara på G inte tillsammans. Han säger inget till mig om de. Så jag vet ingenting.
Lina Sandell

Kommentera här: