20 saker nu kanske inte visste om mig!


1. Älskar potatis i alla dess former.

2. Gillar bananchips.

3. Schweizernöt & apelsinkrokant är godast av Marabou.

4. Kall basilikasoppa är en stor favorit hos mig.

5. Sourcream and onion är mina favoriter bland chips.

6. Fruktnappar är mitt favorit godis.

7. Coca cola ligger mig varmt om <3 när jag är på jobbet.

8. Varit dyslektiker i 5 år nu.

9. Mina favorit kärleksfilmer är: Titanic & Pretty Woman.

10. Gurka, majs & röd paprika är mina favorit grönsaker.

11. Mina favorit tv-serier är: Skilda världar, Rederiet & Andra avenyn.

12. Fiskgratäng & tacopaj är mina favorit rätter.

13. Älskar chi latte <3

14. Mina favorit färger är: ljus lila, ljus blå, ljus grön & röd.

15. Te är en passion i mitt liv.

16. Brinner för fotografering.

17. Gillar pepsi max <3

18. Beck & Wallander är mina favorit kriminalare. 

19. Älskar att läsa böcker.

20. Har sko storlek 36/37.

Kommentera här: