Lång dag på jobbet!

Mina fina kollegeor i helmbutiken! ♥
 
Idag har jag jobbat men dock inte i helmbutiken utan i de andra butiken nära mig. Men jag kunde inte låta bil att välja men bild på en del av mina kollegor i hembutiken :)
 
Som sagt så har jag jobbat idag 9-18. Men jag fick en extra timmes dispans för att jag skulle till min sjukgymnast klockan ett och det var hur skönt som helst att få de. Min sjukgymnast tyckte att jag skulle boka tid till en dietist när jag hade berättat lite om mina kost vanor osv. Så imorgon efter jobbet eller någon dag i nästa vecka så ska jag boka en tid till en dietist. 
 
Imorgon så ska jag jobba i samma butik igen fast 8-15. Sen på kvällen så ska jag iväg på vår marknad vi har denna helgen, ska dit med ett par vänner från högstadiet. Så det ska bli roligt. Trevligt att vi blir 4-5 stycken. Vid sex tiden ska vi ses, men vart vet vi inte ännu. Men de lär jag få reda på under dagen imorgon. 
 
Nu så ska jag bara städa upp lite i min soffa samt städa undan i hallen. Därefter så ska jag ta bort mitt gamla nagellack och sätta dit något nytt o fräscht (y). Klockan ringer kvart i sex imorgon och ja jag brukar sätta klockan någon timme innan jag egentligen ska upp för jag är så morgontrött haha xD. Men aja jag får sätta fart nu så att jag hinner med allt jag ska innan jag ska lägga mig. Säger godnatt nu! 

Kommentera här: