Jobb & födelsedagsfirande :)

Lite bilder från mitt arkiv!
 
Snart så ska jag bege mig mot jobbet. Börjar 12 idag, de skrev jag nog igårdagens inlägg hehe. Men idag jobbar jag ett kort pass till 15. Därefter så ska jag hem till mina föräldrar för att slå in lite presenter & sen någon gång efter fyra så ska vi bege oss till Lund för att fira min ena syster som fyller 25 år idag :)
 
De känns bra att få komma tillbaka till jobbet idag & de ska bli så kul att få träffa stammisarna, men även kollegorna såklart. Ja allt kommer vara så roligt tror jag & ja jag gillar mitt jobb. Så de ska bli skönt att få komma tillbaka :)
 
Imorgon blir de tvättid samt att städa min lägenhet. Fullt upp med andra ord och på torsdag blir de att gå till sjukgymnasten. Till helgen kommer nog O hit, mysigt :) Blir nog då att vi går en sväng på vår marknad som vi brukar har sista helgen i augusti månad eller ja den heter Palmfestivalen nu & innan hette den Mikaelimarknad. Men de var faktiskt Timbaktu som fick namnet ändrat pga att han inte ville spela på en marknad. Så typiskt!
 
Nä nu så ska jag packa ihop med sista & även borsta mina tänder. Så ni får ha en super bra dag så hörs vi. Kram på er :)

Kommentarer:

1 Anonym:

vem är denna O? :D

Svar: Han får vara lite hemlig tills vidare samt att han får benämnas med O ett tag till. Men allt känns bra :)
Lina Sandell

Kommentera här: