Äntligen en ny dator :)

Senaste bilden från min instagram @liinaasandii
 
Just nu så sitter jag hos mina föräldrar med min nya dator och det är så skönt att ha en dator med fungerande tangentbord, så så sjukt skönt! Minns knappt sist jag hade en dator med fungerande tangentbort, så detta är rena rama himmelriket :)
 
Snart så tänkte jag bege mig hemåt till mig för att kolla på Svenska hollywoodfruar samt Ex on the beach. Ingen märkvärdig tisdag precis och tidigare idag så har jag jobbat, 12-16. Mina kollegor hade lite lustigt åt min trisslott historia i lördags, men som tur var så kunde dem göra roligt av det än att göra mig till åtlöje. Så de var bara att ta de med en nypa salt och se glad ut :p 
 
Imorgon hoppas jag på att få vara ledig och då ska jag försöka hinna med att städa lite i min lägenhet samt komma hit och hämta min dator. Kan nämligen inte ta den med mig hem idag pga jag åkte hit direkt från jobbet med mina varor och då blir de svårt att få hem datorn med. Så då hoppas jag på att vara ledig imorgon :)
 
På torsdag är de ju valborg och mina planer är inte allt för stora då. Tänker definivt inte åka till Lund och sitta där och supa, usch. Vill inte sitta i en fullpackad park och svettas, inte min stil direkt. 
 
Nu så ska jag föra över lite mer saker till min nya dator från den gamla och sen ska jag nog bege mig hemåt. Så ni får ha de super så hörs vi snart :)

Kommentera här: