Jobb & vardagliga saker!


Bilder ur mitt arkiv!
 
Idag fick jag hoppa in på jobb på butiken nära mig eller ja dem rinmgde in nmig igår efter som butiken blev utsatt för rån och hon som blev överfallen hon har fått ledigt hela veckan. Det var bl.a en pistol inblandad. Så hemskt ändå, usch. Därför jag fick hoppa in idag för dem skulle ha möte om vad som hänt så jag jobbade 11-14. 
 
Annars idag trodde jag att jag skulle ha haft tvättid så jag gick ner började tvätta och det gick bra och när jag hade lite kvar så kommer en annan person ner och ska tvätta. Men det gick bra ändå. Sista tvätten fick jag torka uppe i lägenheten på balkongen. Så det var ingen fara. Jag hade bara fått för mig att jag skulle tvätta idag. Men eftersom jag inprincip var klar så gjorde det inte så mycket. 
 
När jag hade varit på snabbvisit i tvättstugan så började jag diska lite och nu håller jag på att laga lite mat. Trodde jag skulle få äta middag hos mina föräldrar idag. Men pappa skulle iväg och spela vid halv 7. Så det får bli en annan dag. 
 
Imorgon blir det personalmöte 13-16. Men innan det så ska jag vara på jobbet redan 12:30 och gör någon slags kurs på datorn. Har gjort sådana saker förr, så det är säkert någon enkelt. 
 
Nä nu ska jag fortsätta laga mat och när den är klar så ska jag titta på något avsnitt av Rederiet eller 7th heaven. Vet inte vilken än. Men det tar jag då. Men ni får ha en forsatt trevlig dag så hörs vi. Kram :)

Kommentera här: