Jobbhelg!

Lite bilder ur arkivet!
 
Igår jobbade jag kväll på jobbet och mitt i allt så skämer min kollega mig. Jag trodde helt seriöst att jag skulle dö eller något. Lite rädd blev jag allt. Fast sen skrattade vi bara åt det haha. Efter jobbet så kollade jag som vanlig på Idol. Det var så rätt person som åkte igår. Det är verkligen tjejernas år. Vill att Mollie eller Lisa ska vinna. Efter idol kollade jag på Hellenius hörna och gästen var Molly Sánden. Intressant intervju. Sen efter det kollade jag på Beck - pojken i glaskulan som gick på sjuan. När den var slut så gick jag och la mig. 
 
Idag så har jag jobbat ett kort pass, 10:15-13:15. Gick förvånansvärt fort. Blev nästan 10 minuters övertid pga många kunder. Annars har kunderna köpt massa med godis. Det är nog inte så konstigt eftersom det är lördag idag eller så är det för att vi har det billig nu denna helgen, 39,95kr/kg istället för 49,95kr/kg. Efter jobbet så handlade jag hem lite bröd, pålägg och lite gott till nu ikväll bl.a chips och godis.
 
Nu ikväll har jag filmkväll med mig själv och just nu kollar jag på filmen jag saknar dig. Jag får se vad det blir för film efter den. Har en del filmer här hemma. Blir kanske någon serie jag har. Om jag inte hitta något bra så får det bli Rederiet på datorn. 
 
 Imorgon blir det jobb igen 9:45-16. Blev att jag fick hoppa in för en kollega som inte kunde imorggon, varför vet jag inte. Men det blir bra för mig. Blir 12h, dubbelt betalt. Soft :) Efter jobbet så ska mamma hämta upp mig och då ska vi åka till min moster mamma och fika + att hon ska få tillbaka lie grejer som lämnades in i butiken för ett par dagar sen. Invecklad historia. Men iaf så det bli myigt att åka dit. Värdens gulligase 92åring. Fullt pigg och glad. Blir att vihar med oss hemmagjord äpplekaka, mums. 
 
Nu så ska jag se vidare på Jag saknar dig och sen får jag se vad det blir att kolla på efter den. Men ni får ha en super bra kväl så hörs vi :)

Kommentera här: