4 dagar kvar!

Bild från i påskas! :)
 
Det är inte klokt att det är 4 ynka dagar kvar tills jag fyller 20 år. Lite tråkigt att det är på en söndag. Men jag kommer iaf göra det bästa av det hela. Ska försöka hitta på något kul under dagen och sen på kvällen kommer mina syskon, samt min äldsta storasysters pojkvän. Så det ska bli mysigt :)
 
Men innan jag tagga mer till min födelsedag så ska jag jobba ännu ett morgonpass imorgon. 7-14, blir förhoppningsvis lite ob eftersom det är röd dag (kristi himmelsfärd dag). Så vi öppnar butiken 1h senare, klockan 9. Hoppas att det går bättre för mig imorgon. Som jag sa i videoinlägget under så krossade jag ett par flaskor innehållande morotsjuice. Det blev en jädra smäll och jag hann inte reagera efter att det var för sent. Men det gick lätt att moppa upp. Så det var ingen vara. Dock så blev det rätt så klibbigt efter det hade torkat haha. 
 
På fredag eller lördag så ska jag hem till mina föräldrar. Blir nog på fredag. Ska ringa dem när jag har vaknat då och se om dem kan hämta upp mig när dem ska handla. Låter som en super bra idé. Men jag ska nog tänka på saken ett litet tag till. 
 
Nä nu ska jag se klart på pågående skivan av Skilda världar och efter det blir det att gå och lägga sig så att man är någorlunda pigg till ännu ett morgonpass på älskade Netto. Efter jobbet så ska jag njuta av 4 dagars ledighet. Sen blir det massa jobb tis, tors och helgen. Perfekt med ob på söndagen (y). 
 
Så ni får ha det super tills vi hörs snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: